Day 4 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 4 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 4

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag zou dan eindelijk Erik zijn koffer aankomen. Maar nee hoor, toen we wakker werden en naar de lobby liepen, nog steeds geen koffer.. Dan maar als troost ontbijten bij de Mc Donalds. Daarna weer de zoektocht gestart naar een supermarkt. We gaven de moed alweer bijna op, maar daar was hij dan, de Coca Cola vrachtwagen. Het leek papa een goed idee om die te gaan volgen, want de cola moest vast naar een supermarkt. Helaas. Plan mislukt. De cola wist ook niet precies waar hij heen moest en na een aantal keer omdraaien gaven wij he op en gingen zelf weer op zoek. Uiteindelijk toch weer een supermarkt kunnen vinden. In de middag gingen we met een boot, waar een glazen onderkant in zat, de oceaan op om visjes en koraal te kijken. Onderweg naar het koraal stond mama ineens te springen van geluk. Verderop waren dolfijnen te zien. Ik geef toe, dat was best wel mooi om te zien. Hopelijk is het iets te zien op de foto, dan kunnen jullie even meegenieten. Het koraal en de visjes waren best bijzonder om te zien. Tussendoor kwam er nog even een haai langs, maar die deed uiteraard niks. Terug naar het land ging het weer even heerlijk fijn regenen. Bah. Omdat we deze keer in soort van appartement zitten, konden we zelf koken. Eindelijk een keer een normale hoeveelheid eten. Ojaaa, bijna vergeten! We hebben Erik zijn koffer! Hij werd ergens in de middag gebeld dat zijn koffer was aangekomen en dat we hem op konden halen. Iedereen was weer blij. Papa door de Coca Cola bus. Mama door de dolfijnen. Erik door zijn koffer. En ik, jaaaa, ik had een M&M's ijsje/koekje. Prima dagje dus!

Liefs, Inge