Day 6 - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 6 - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 6

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Wat kan een dag niks doen af en toe toch fijn zijn. We wilden naar het strand toe, maar bij het stukje strand van het hotel lagen allemaal vage troepjes. En rijden naar een ander strand, daar hadden we niet echt zo’n zin in. Dus dan maar naar het zwembad. Ook niet verkeerd. Weer teruglopend naar de kamer, ging er een gesprek tussen mama en Erik. Er staan borden langs de wegen op het park, en op het bordje naar ons gebouw staat BLDG 4. Mama zei heel leuk: ‘We moeten de bordjes naar bulldog 4 volgen!’ Jaaa mam, de bordjes die naar de gebouwen wijzen, dan staat dat BLDG natuurlijk niet voor building maar voor bulldog. Gelukkig is ze niet blond! Verder was dat het wel zo’n beetje. Ojaaa, eindelijk een dag zonder regen! Heeerlijk.

Sterkte voor degene die moeten werken straks, gheghe. Wij gaan nog even genieten van de zonsondergang!

Liefs, Inge