Day 10 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 10 - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 10

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Bah, we moesten weer vroeg opstaan. Gelukkig maakten mijn ontbijt met de chocolade pancakes het al snel weer goed. En de reden dat we vroeg op moesten staan, was ook niet heel erg. We gingen naar Busch Gardens! Een soort combinatie van Walibi en Artis. Dat we aankwamen, regende het uiteraard. Dus eerst hebben we een tijd gewacht in de auto. Maar omdat het regende en onweerde, lagen de attracties stil. Dan maar eerst dieren kijken. Gelukkig werd het snel al droog en konden we, zonder te rennen en nat te worden, buiten lopen. Door de dag heen zijn we naar 3 shows geweest. De eerste was Madagaskar live, op zich was die wel walgelijk. Hahah. Ging echt nergens over. De tweede was al iets beter, iets heel wat beter. Dat was een show met dieren. En dan niet alleen honden en katten, nee, ook gewoon een stinkdier, struisvogel, stekelvarken en ga maar door. Ik had nooit gedacht dat die beesten ook getraind konden worden. Maar dat was best wel gaaf. De laatste was een wereldreis op ijs. Jaaa, meer is er over die show niet echt te vertellen. Gelukkig gingen de attracties snel weer open. Erik leek het leuk een waterattractie te doen. Jaaaa leuk broer. Zeiknat kwamen we eruit. Het scheelt dat de zon scheen en we snel weer droog waren. Maar dat bleef niet voor lang, want daar stonden we weer in de rij voor de tweede waterattractie. Weer helemaal doorweekt. Feest. Als laatste moest en zou ik in een achtbaan. Helemaal alleen als een onafhankelijke vrouw ging ik in de rij staan. In de rij stond een familie van 6. Mij werd gevraagd of ik naast 2 kinderen wilde gaan zitten en een beetje op ze kon passen. Tuuurlijk, dat doet Inge wel. Scheelde me ook een hele tijd wachten. Maar potverdorie, wat konden die kinders schreeuwen. Maar al met al was het een mooi dagje!

Liefs, Inge