Day 13 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 13 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 13

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Rust. Daar draaide het vandaag om. Net zoals gisteren eerst lekker liggen dobberen in het zwembad met uiteraard wel af en toe wat gemene grapjes van moeders. Afgezien van dat, lagen we heerlijk. In de middag eerst even schoenen gekocht. En dan met de nadruk op even. Winkel in. Schoen gepakt. Gelijk goede maat. Afrekenen. Klaar. Blijkbaar kan snel shoppen dus echt. Daarna zijn we naar de bios gegaan in het winkelcentrum. Er hoort bij een film natuurlijk wel popcorn en wat drinken. We namen de grootste zak popcorn en de grootste beker drinken. Bleek dus een beker van 1,5 liter te zijn. Best wel veel. Toen de film moest beginnen kwamen er eerst 45 minuten lang voorstukjes van andere films. Duurde laaaaaannngg. Maar gelukkig daarna wel de goede film. And So It Goes. Was een prima film! In de avond heerlijk op de bank gelegen en precies niks gedaan.

Liefs, Inge