Day 15 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 15 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 15

Door: Trijntje

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Inge heeft een rustdag, dus ben ik 'vrijwillig' aangewezen om het dagelijkse verslag te maken :-/.
Nu ik dit aan het typen ben giet het hier van de lucht en knallen de onweersklappen ons om de oren. Wat dat betreft is dit echt wel de verkeerde tijd van het jaar om hier in Florida te zitten, want de regenbuien zijn veelvuldig en heftig. Gelukkig is het wel steeds warm, dus mocht je nat geworden zijn, dan ben je in een mum van tijd weer opgedroogd.
Vandaag stond er, na de enerverende dag van gister, niet veel op het programma. Rustig aan de dag beginnen en dan zien we wel. Tijdens het ontbijt besloten we dat morgen ons een goeie dag lijkt voor een bezoek aan Disney World Magic Kingdom. En om te voorkomen dat we eerst bij de kassa in een lange rij moeten, gaan Frank en ik vandaag op ticket jacht!
Nou staan hier langs de weg overal borden met reclame voor goedkope tickets voor diverse parken en we zijn tenslotte Hollanders, dus dat gaan we proberen. En jawel hoor, we kunnen 100 dollar besparen op 4 tickets! Dat is nogal de moeite ......maar toen kwam dat addertje: we moesten eerst met z'n allen naar een of ander golfhotel/-resort en net doen of we op zoek zijn naar een accommodatie, gebruik maken van een 90 minuten durende rondleiding over het terrein en door de gebouwen, om vervolgens mede te delen dat we toch niet geïnteresseerd zijn. Dat gaan wij dus niet doen!! Goedkoop prima, maar wel op een faire manier. Gewoon naar de tourist information dus! Kaartjes gekocht met een optie tot 3x een fastpass, dus dat gaat morgen helemaal goed komen.
Vervolgens nog boodschappen gedaan en verder een rustige dag. Ik ga nu nog een foto maken om toch iets bij het verslag te kunnen zetten.
Van iedereen hier de hartelijke groeten en morgen is er weer een verslag van Inge.

XX Trijntje