Day 17 & 18 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 17 & 18 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 17 & 18

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Oeeeepss. Gisteren helemaal vergeten om iets te plaatsen. Mijn welgemeende excuses. Ik snap best dat jullie mijn dagelijkse humor hebben gemist.

Gisteren was niet heel erg bijzonder. Bij een paar winkeltjes van Disney World wat spullen gekocht en een groooooote pizza gegeten. Ja dat was het wel eigenlijk.

Vandaag hebben de mannen ontbeten met pizza, tsjaa, je zou maar stevig willen ontbijten.. Na deze bijzondere ochtend, hebben we weer een hoop meegemaakt. Alligators, schildpadden, reigers, wasberen, we hebben ze allemaal gezien. Nu niet achter een hek, maar gewoon in de wildernis tijdens het kanoën. Voordat we in de kano stapte had ik Erik wel al horen zeggen dat er alligators zouden liggen, maar aangezien die knul zo veel humor heeft, had ik dit ook als grap gezien. Maar toen lag er wel ineens een alligator aan de zijkant. Bah. De wasbeer zagen we pas weer bij onze villa. Die was een salamander aan het achtervolgen. Jaaaa, er lopen hier wat beesten rond. Mama wordt daar ook echt heel gelukkig van.

Er staat voor morgen een overstroming gepland, dus ik ben benieuwd!

Liefs, Inge