Day 19 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 19 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 19

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

HOLE IN ONE! Jaaa jaaa door de enige echte Inge Bakkum. Als enige van de familie. BAM! Tot zo ver even mijn blijheid. Laten we beginnen met de ochtend.

Vandaag stond er een storm gepland. Nou we werden gewoon wakker met een zonnetje en strak blauwe lucht. Na het ontbijt even afgewacht wat het weer zou gaan doen. Maar volgens het weer kanaal zou de storm in de avond en morgen komen. Dus dan toch maar weer de auto in gestapt. Op naar Kissimmee. Daar was een oud stadje. Bleek dus gewoon een nagebouwd oude stad te zijn. Wel erg leuk! Helemaal leuk omdat er een piraten midgetgolf was. En jullie raden het al. Daar sloeg ik bij een baan mijn balletje in 1 slag erin. En ik kreeg zelfs een spectaculaire prijs! $2,00 korting op een hoed. Woehoe. In de avond hebben Erik, papa en mama eindelijk weer eens bij de Mc Donalds gegeten. En ik, ja ik wilde graag weer dwars doen, ik at bij de subway.

De onweer in ondertussen weer begonnen. Dus ik ga genieten van de flitsen en op jacht naar wasberen voor een mooiere foto.

Nog een fijn weekend verder!

Liefs, Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kissimmee

Florida

One big happy family on a vacation!

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2014

The last day

07 Augustus 2014

Day 24

06 Augustus 2014

Day 23

05 Augustus 2014

Day 22

04 Augustus 2014

Day 21
Inge

One big happy family on a vacation!

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 5805

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Florida

Landen bezocht: