Day 24 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 24 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 24

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Ons echte laatste dagje hier in Florida (aaaahw). De jongetjes gingen vanochtend door de modder rijden. Vonden ze leuk denk ik. Ergens in de middle off nowhere was er de gelegenheid om een soort van auto/boot te huren en dan door een parcour van modder te rijden. Leuk joh! Mama en ik sloegen het maar over, want ja, stel je voor dat je vies wordt.. Nee grapje, ik mocht toch niet rijden en wij konden net zo goed de koffers alvast gaan pakken. De heren hebben het erg leuk gehad. In de avond gingen we eten in Downtown Disney World en daar was ook een bioscoop, dus hebben we gelijk de première van The Hunderd Foot Journey gekeken. Heerlijke film! Kreeg er alleen wel honger van. Terug van de film hebben we iets meegemaakt wat deze vakantie nog niet eerder is voorgekomen. Dat we de auto in stapte, was het koud. Normaal is het bloedheet in dat ding. Maar nu was ie koud!

Morgen vliegen we weer terug naar ons mooie Nederland en, als het goed is, komen we zaterdag om 10 uur in de ochtend aan. Morgen zal ik dus niks plaatsen en zaterdag komt het laatste verslag !

Liefs, Inge

• 08 Augustus 2014 - 07:08

Geert:

Geweldig in dat moeras. Geniet nog van jullie laatste momenten in The States. Goede en veilige terugreis.

Groetjes