Day 7 - Reisverslag uit Everglade, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 7 - Reisverslag uit Everglade, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 7

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Everglade

Pffooee, wat een dag. Het heeft de hele nacht geonweerd, dus er bleven maar flitsen komen. Redelijk vervelend. Maar nu weet ik wel hoe het voelt om beroemd te zijn, al die flitsen de hele tijd. Alleen waren dit wel de flitsen van de onweer en niet van camera’s.. Na het ontbijt zijn we naar de Alligator Farm gegaan. Weer heerlijk de toerist uithangen en kijken naar krokodillen. Daar eerst een soort boottocht gemaakt door een gebied waar om de 2 meter een alligator of krokodil lag. Jaaaa dat was een comfortabel ritje. Daarna een rondje gelopen en gekeken bij de hokken, die beesten lijken echt net standbeelden, ze lagen zo stil. Echt om bang van te worden. Als laatste hadden we een slangen show. Natuurlijk zaten wij weer op de eerste rij. Zal weer eens meezitten. Er werd wel een meisje uitgekozen die een mega slang om haar nek kreeg, dood eng. Later was er de gelegenheid om een wat kleinere slang vast te houden. Tsjaa, dan moet je maar he. Erik en ik hebben er een vast gehouden, en ik zeg je, dat beest was nog best wel zacht en lief! Uiteindelijk nog een rondje gereden door de Evergledes. Echt enig om al dat moeras te zien! Wauw.

Jaaa, het was weer een dag vol avontuur!

Liefs, Inge