Day 23 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 23 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 23

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Wat begonnen we de dag toch weer heerlijk met liggen bij het zwembad. En natuurlijk ook zwemmen. Vandaag was ook de eerste keer in de hele vakantie dat ik op mijn Roda JC handdoek ging liggen, nou dat heb ik geweten. Erik heeft ervoor gezorgd dat ie zeiknat was. Wat moet je toch ook zonder zo’n lieve broer he. Verder gingen we vandaag boodschappen doen en pizza eten. Meer niet. Misschien vanavond nog even met mama de jongentjes inmaken met klaverjassen. Wie weet. De pizza die we hadden was trouwens wel erg groot. Echt groot. Nog groter dan de vorige.

Ojaa! Gisteren hadden we nog een mini kikker in huis. Iemand (ik noem geen namen) vond dat niet zo leuk, dus hij moest naar buiten toen. Maar stiekem was ie best wel schattig!

Liefs, Inge