Day 5 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 5 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 5

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Key West

Na vandaag kan ik niet alleen zeggen dat ik de originele Amerikaanse pancakes heb gegeten, neeee, vandaag was het dan eindelijk ook PEANUT BUTTER JELLY TIME. Speciaal voor mijn lieve oma en de anderen die niet weten wat het is, dat is gewoon een broodje met pindakaas en jam. Klinkt vies, maar tot mijn verbazing was het best wel erg lekker. Verder hebben we vandaag heerlijk de toerist uitgehangen in Key West. Eerst over de markt gelopen en daarna met een treintje langs de mooiste plekken gereden. Dat we langs het kerkhof reden werden ons een aantal bijzondere teksten, die op de grafstenen stonden, vertelt. Zo stond er op eentje, van een mevrouw die altijd naar de dokter ging omdat ze dacht dat ze ziek was, stond: I told you that I was sick. Op een andere, deze was van een man die vaak vreemd ging, had zijn vrouw gezet: At least I know where you sleep tonight. Op zich wel komisch. De hele dag heerlijk weer gehad, behalve dat als we in de auto zaten, toen regende het. En ook niet een klein beetje, nee gewoon dat we zicht hadden van ongeveer een meter.

De foto’s willen niet laden, want de wifi hier is heerlijk traag. Het duurt ook ongeveer een uur voordat dit verslag klaar is met laden. Zodra het mogelijk is, zal de foto’s van de afgelopen dagen plaatsen.

Voor iedereen nog een fijn weekend!

Liefs, Inge