Day 1 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 1 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 1

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Er is 1 ding waar ik een nog grotere hekel aan heb dan vroeg opstaan en dat is vroeg opstaan zonder te kunnen ontbijten. De wekker ging op een onmogelijke tijd van 3:00 uur af. Na de laatste paar spullen te hebben gepakt, zijn we rond 3:30 uur gaan rijden richting Schiphol. Daar aangekomen stond er iemand heel vrolijk te zwaaien. Na 53328 keer kijken zagen we pas dat het Erik was. Die was die ochtend terug gekomen van Albufeira en hij had samen met zijn vrienden bedacht om kaal te gaan. Nou geloof me, hij is niet te herkennen. Echt wauw. Maar niet herkend worden door zijn ouders en zusje was niet zijn grootste probleem. Zijn koffer was weg. Waarschijnlijk staat die nog in Albufeira. Na een aantal uur konden we eindelijk ontbijten bij de Mc Donalds. Om 8:00 uur zouden we gaan vliegen naar Orlando. Uiteraard waren er wat problemen dus begon de vlucht om 9:00 uur. Rond 19:00 uur (13:00 uur hier) dan eindelijk geland in Orlando. Maar we waren er nog niet. We moesten nog een uurtje vliegen naar Miami. Ook deze vlucht had een uur vertraging want wij kunnen als Nederlanders ons kleine landje niet missen en hadden wat van het weer meegenomen, het heeft ruim een uur geregend en geonweerd. Daardoor was het vliegveld van Miami tijdelijk gesloten en moesten wij wachten. Maar toch ook weer veilig geland in Miami en met een mooie auto het eerste hotel kunnen vinden.

Wij zijn redelijk moe, dus bij deze welterusten!

Liefs, Inge

• 16 Juli 2014 - 08:19

Geert:

Ha ha ha ha het kan ook niet eens in één keer goed gaan. Zondag kwam het al ter sprake. Dan is die kale kop een leuke bijkomstigheid.

Goed dat jullie nu in Miami zijn. Veel plezier de komende weken.

Gr.
    Geert

• 16 Juli 2014 - 10:28

Annemieke:

Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden naar de kale bol.....foto!

Groetjes vanuit een zeer zonnig Slootdorp.....