Day 3 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu Day 3 - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Inge Bakkum - WaarBenJij.nu

Day 3

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 Juli 2014 | Verenigde Staten, Key West

Wat begon de dag fijn. We kregen bericht dat Erik zijn koffer terecht is, jeejj! Na het ontbijt richting Miami International Airport gereden, want daar moest ergens de koffer zijn. Eenmaal aangekomen bij het vliegveld, gingen we op zoek. Het vliegveld is groot en we hadden niet precies te horen gekregen waar we heen moesten, drama dus. Eerst maar naar Lost and Found. Niks. Gebeld met Schiphol en die stuurde ons naar de balie van de vliegmaatschappij waar de koffer mee was gekomen. Ook daar niks. Het was half 1 en op z’n vroegst zou er iemand om 4 uur aanwezig zijn bij de balie. Na heel wat telefoontjes verder, nog steeds niks. Ondertussen was het al 2 uur en we moesten echt door naar het volgende hotel. Dus maar weer gebeld met Schiphol en de vliegmaatschappij van de koffer. Uiteindelijk hebben we het zo kunnen regelen dat de koffer opgestuurd zou worden naar ons volgende hotel. Na heel wat uren op het vliegveld konden we eindelijk weer verder, maar wel nog steeds zonder een koffer. Het was echt een nutteloze dag, zonde. Nu maar hopen dat we morgen de koffer weer hebben en eindelijk een dagje kunnen genieten van Key West.

Liefs, Inge